ERI: vecka 46

2011-11-18 ♥ 19:48:22

Jodå, jag skulle vara så duktig och simma på torsdag med fastrarna... men så kom moster på besök och det hela körde ihop sig...

Men jag har testat de där Power rockringarna som är så tunga och den gör ju OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT!!! De där taggarna inåt är inte att leka med. Jag tror jag får sno mammas gamla, den utan taggar. T_T

Imorgon lördag ska jag bara käka och titta på film, höhö... ^^V

Och ja, måste ju sätta in en bild bara för att, men VAD ska jag sätta in? Har ju inget vettigt.... Eller jo, det har jag ju kanske inte relevant men vettigt är det ju, kekekeeee.



Ja, nåt trevligt att titta på. Se men inte röra! XD~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0