JEN: LCHF lover

2011-08-10 ♥ 22:42:11

I DIG IT DEEP.

Dagens LCHF:
Frulle: 2 ägg med lite salt - mums.


Lunch: Höstgryta med broccoli.
Kvällsmat: ben and jerry coconutterly fair (hehe okej detta var kanske inte helt o hållet LCHF) - den är riktigt riktigt god dock. Chokladglass med kokos..gaah jag älskar verkligen kokos, haha. KOKOSMANIA.

Vet dock inte vad jag ska äta imorgon till lunch för jag har verkligen inte orkat laga nåt idag. Men imorgonkväll blir det köttfärsslimpa för det har L önskat. Ska försöka att hålla mig borta från potatisen och lingonsylten, men den rätten är ju så god MED det. Hiihi.......

TRÄNING: 15 minuters (varav 5 min är uppförsbacke) cykling om dagen. Igår cyklade jag till stan också för att träffa SUL, det är nice att cykla!

See ya later siztaaaahhsss.

PS. FU; jag gillar din/er tjuvstart ;)
PS2. ERI: Du är duktig, promenerar mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0