Nytt förslag för vår träningsblogg!

2009-09-25 ♥ 13:53:53

JEN som skriver meddelande till ERI och FU. Jag vet inte om det bara gäller mig, men att skriva vad vi äter dag in och dag ut ger mig inte så mycket.. det är bara jobbigt att försöka komma på allt skit jag faktiskt har ätit, jag föreslog detta för FU tidigare, och det är att vi testar i att skita i att skriva vad vi äter och skriver bara ner vår motion istället.

Dels för att man tydligare ser hur mycket man tränar och .. inget annat. Nu är där så mycket text så att vi nog kind of försummar motionen.. ? Vi kan ju testa i ett par veckor. Jag tror att det triggar oss mer till att träna.

Säg er åsikt. Puss. :)

Kommentarer
Postat av: ERI

Jag håller TOTALLY med. Allt för att underlätta och trigga oss till att träna. Jag ska nog ta ut min "få platt mage och stark rygg"-skiva och se på den snart. Fast inte ikväll.



Måste sova. T_T

2009-09-27 @ 20:29:48
Postat av: FU

Jag tycker som ni, som vanligt haha.

2009-10-01 @ 18:25:49
Postat av: JENNY HSU ♥

Jag har typ glömt att skriva. Men jag har ändå inte tränat...haha

2009-10-02 @ 14:58:00
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0