JEN: Vecka 37

2009-09-09 ♥ 19:09:50

MÅNDAG
Frukost: Kommer inte riktigt ihåg...
Lunch: Ris med tofu-ägg-soppa.

Middag: Bao och kebabsallad.

TISDAG
Frukost: En smörgås med dxa, vatten.
Lunch: Fiskgratäng med potatis och smör(sås).
Middag: Jag lagade köttfärsbiff med topping innehållande kantareller, creme fraiche, riven ost, 1 äggula. Till det baconlindade gröna sparrisar och potatis. (MAR sa att det var det godaste han hade ätit på väldigt länge! ;D)


ONSDAG
Frukost: En skiva lingongrova med dxa och lite hamburgardressing, vatten.
Lunch: Friterad rödspätta med potatis och kall sås.
Middag:

* Eh.. jag fick till och från skolan och ii skolan. Ingen träning än idag.

TORSDAG


FREDAG
Frukost1: 2 smörgåsar med leverpastej och dxa.
Mellanmål: 1 mugg varm choklad.
Frukost2: - || -
Lunch: Lilla menyn (cheeseburgare, pommes, cola) + 1 cheeseburgare.
Middag: (Cantinas way) 1 vitlöksbröd, revbensspjäll, 1 bakad potatis, 1 glas cola, 1 glas cider.


LÖRDAG
Frukost: Omelett med köttfärsdxa (mammas hemmagjorda) och 1 tomat.
Promenad-snack-energi-reboost: Supreme junior (liten max hamburgare). (ERI förstörde min kost som jag tänkte börja idag :P Haha)


* Stegräknaren: 18 660 = Promenad TRE TIMMAR, FATTA! ! ! ! TRE JÄVLA TIMMAR. som jag har ont i mina stackars fotsulor nu....

ERI ska så klart alltid vara värst. Men jag är stolt över min insats. :D Mohahaha.

SÖNDAG
Frukost: Findus fryspaj. Lite fil och flingor.
Lunch: Wonton min.
På vägen hem mat: McDonalds.





~ Bra idé, ska börja med stegräknaren igen! :D Haha, var orolig att jag hade tappat bort den. men i found it and steg i will räkna! :) Ska bara försöka komma ihåg att ta på mig den... ;D

Kommentarer
Postat av: ERI

Du skojade inte om att det var mest mat, hehe...

Jag vill äta höstgryta igen. Det var gott med lax till. Eller... det var gott med whatever till.



XD

2009-09-09 @ 19:57:41
Postat av: ERI

Anyway. Väntar på att FU ska uppdatera.

Nu får du också sätta lite fart och göra nåt, annars vinner jag ju, hehehheeeee... XDDD~

2009-09-09 @ 21:04:08
Postat av: JEN

Jag SKA sätta fart. det har jag lovat. mig själv.

2009-09-12 @ 01:49:36
Postat av: ERI

Bra.



Jag har fortfarande ont i fotsulorna... T_T

2009-09-12 @ 21:22:59
Postat av: JEN

Haha. Jaså? Jag har inget ont längre. Skönt.. kanske ska gå lite med FU sen om jag hinner, måste plugga >_<

2009-09-15 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0