ERI: vecka 39

2009-09-21 ♥ 22:26:36

MÅNDAG

* Nada. Det är m-veckan. Jag kommer att ta det lugnt. Väntar till på lördag. Inga situps heller. T_T

Mat: Jodå, frukost, lunch och middag plus extrafika på cellgruppen. Och "lo hon go" nu på kvällen för min hals.




TISDAG

* Stegräknare: 13990

9.30 banan
11.00 kyckling tikka masala ???
14.00 mjölk
15.00 äpple
16.00 äpple
18.00 ris, bläckfisk, ägg, böngroddar
21.00 vattenmelon, gelé med mango, lo hon go


Går det lika trögt för er den här veckan som för mig? T_T



ONSDAG

* Lunchpromenad: 10 min
* Hempromenad: 35 min
* Stegräknare: 14537

7.00 fil med riskakor
9.00 banan
11.00 sprödbakad fisk, potatis, broccoli, morötter
14.00 äpple
16.30 vietnamesiska vårrullar
20.00 ris, bläckfisk, sursalladskål, räkor, blomkål, lo hon go


Det var inte meningen att träna egentligen (träning och träning, en liten promenad) men jag missade bussen. Förresten, på tal om träning, jag ska spela badminton med Beckeys mamma på lördag, hehe... ^^



TORSDAG

Shit pommes frite, jag minns inte om jag gick hem eller inte. Det var inte mkt träning i vilket fall som helst eftersom JEN kom hem... Vet bara att jag lufsade med barnen på jobb. ^^;



FREDAG

* Stegräknare: 13652

Ut och promenerad på Råå med ungarna. Men nej, jag fick inte min promenad hem, eftersom Sanja insisterade på att vi skulle ta bussen för att spara tid. >.<

Men jag åt mycket sushi på kvällen, hehe...



LÖRDAG

* Badminton med ah-Yi: 1 h



SÖNDAG

* Promenad: 35 min
* Shopping på Väla med mamma: 1 h 30 min


Kunde inte låta bli att köpa mig en påse gröna grodor. XD



Så gott ~

________________

Förresten, jag håller med JEN om att vi inte ska hålla på med matbloggandet, det blir bara tröttande i längden. Trots allt är detta en TRÄNINGSBLOGG, hehe.... ^^

(Fast lite mat då och då måste vi ha, tycker jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0