ERI: vecka 28

2012-09-05 ♥ 10:57:00

Oj, ja... längesen jag uppdaterade. Kommer att spamma stället med lite kortare inlägg, eftersom jag har tappat räkningen, hehe.... Tur jag har anteckningar.
 
 
Måndag
Jogga 25 min
Kändes som jag skulle dö stundtals. Det är DÄRFÖR jag inte kan jogga med andra människor... >.<
 
Tisdag
Jogga 25 min
 
Torsdag
Jogga 25 min

Jag har inga belägg för det, men det kan ha varit joggningen som belastat mitt knä, vilket gjorde att jag hade så ont i det veckan därpå att jag knappt kunde gå. T_T
 
Hur som helst, joggning är ingen höjdare, så jag ska försöka hitta andra träningsformer.
 
Det här är nån dessert som mamma gjorde. Helt okej faktiskt. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0