ERI: vecka 40

2009-09-28 ♥ 21:51:39

MÅNDAG

* Stegräknare: 10576

Har inte ansträngt mig nämnvärt, kom nätt och jämt över 10000... Men jag knallar tydligen fram och tillbaka rätt mkt på jobbet. Den har veckan blir nog också en rätt lugn vecka, många sena kvällar med möten, plus ska börja med möhippealbumet. (Hehe, bäst att komma upp med alla ursäkterna i förväg, så att ingen kan säga nåt efteråt.) XD



TISDAG

Jag skyller på att min ryggsäck har gått sönder. Det är inte skönt att gå och kånka på en tygväska som sitter på ena axeln. Hm... vad har jag mer för ursäkt? Fritidsmöte på kvällen, ja just det ja. Sluta jobb, hem och äta, ha möte, hem och sova.... T_T



ONSDAG

Får skaffa mig en väska. En ryggsäck. Efter jobb, hem. Vad möter mig i brevlådan om inte Ponyo? Titta och äta och sen iväg på Olweusmöte. Hem och fortsätta med Ponyo och därefter sova. Så är det. ^^;



TORSDAG

* Lunchpromenad: 20 min
* Stegräknare: 14632


Har lufsat lite med barnen idag. Men på kvällen har jag suttit med albumet, så det lär inte bli mer träning än så för resten av veckan heller. Förutom lite badminton då, hihi...



FREDAG

Minnet är kort, men jag kan inte minnas att fredagen innehöll någon träning alls...



LÖRDAG

* Badminton: 1 h

På kvällen var det middag hos farmor. DÅ åt jag nog mer än jag brukade. Ja, se det var ju månfestival utan måne. Men massa gott och kakor, hehe...



SÖNDAG

Nope, inte ett s.k.i.t. om man inte räknar att jag var ute och gick i motvind (från bilen till kyrkan och sen tillbaka).


Kommentarer
Postat av: JEN

Vad är Olweusmöte för något?

2009-10-03 @ 19:30:33
Postat av: ERI

Ett program för antimobbning som har börjat köras igång på alla skolor i Helsingborg.

2009-10-05 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0