JEN: Vecka 20 LCHF

2012-05-19 ♥ 16:55:34

Från sockrad iste till osötat hallonvatten (kolhydraterna i hallonen kan jag leva med).




Fredag:

Måltid 1: Ugnsgrillade kycklinglår med lite pesto. Sidedish: Squash, mozzarella & tomat, i ugn.

Mellanmål: 1 ägg med salt.

Måltid 2: 1 ägg med kaviar (NO) och 1 ägg med soja. Finn Crisp med smör, ost och basilika.

* promenad till willys & från willys med fulladdad dramat.
* 45 minuters promenad med MAC.



Lördag:


Frukost: Råkade smaska i mig en halv macka med leverpastej på morgonen för att MAC inte ville ha den, innan jag kom på mig själv att jag inte ska äta bröd!!! >_<

Måltid 1: Broccolisoppa med ädelost. Soppans innehåll: Färska broccoli, grönsaksbuljong, salt, grädde, mjölk, ädelost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0