ERI: vecka 20

2012-05-22 ♥ 19:15:24

Måndag:
Jag går till jobbet oftast på morgonen, men av nån anledning tar jag mig hem på hjul efter jobbet...? Fast i det här fallet var det kanske tvärtom? Kan ha varit så att det regnade och jag tog bussen till jobb? Äh, jag minns inte. Minnet är kort och utrymmet litet för att lägga ner på sådana här triviala saker. Om vi summerar allt jag har skrivit hittills så har jag kommit fram till att jag gick en väg enkel promenad, antingen till eller från skolan. Punkt. (Så mycket fai wa för ingenting. LOL.)

Tisdag och onsdag:
Inga anteckningar. What????

Nåja, kan ju säga som så att jag inte sitter still länge på jobbet i alla fall. Så länge jag har jobbat så har jag fått nån form av motion.

Torsdag:
Promenad från Mungus hus till svärisarnas hus. Annars mycket soft och LCHF-mat (tror jag, fast jag fick ju äta bröd och nudlar...). Det regnade och det var KALLT. Och det regnade. Skrev jag det...?

Fredag och resten av helgen:
Soft. Mat. Promenader. Prat. Vin. Choklad. Bläckfisk. Mer choklad. Lite sömn... ^^

Sista dagen (jag menar lördag) gjorde vi ett tappert försök att bli varma i torpet, men det gick väl sisådär för mig. Blev mest dammig. Sen var det softa med laptopen resten av kvällen. Nice. Koreanska serier. Japanska serier. I en salig blandning, hehe...


Det blev lite Oh! My Lady, men jag tog en paus och tittade på...


... SPEC. Den är lika skum som Death Note och typ lika läskig.


Nu väntar jag på SPEC Ten, the movie!

~*~*~

Hm... kanske ska ladda upp en matbild också?


Kommentarer
Postat av: FU

Den är ännu grönare nu!

2012-05-24 @ 18:08:58
Postat av: ERI

Den kanske har växt sig stor tills vi kommer hem, hehe...

2012-05-24 @ 21:43:08
Postat av: ERI

hem till dig, menar jag. ^^;

2012-05-24 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0