ERI: vecka 19

2012-05-22 ♥ 18:53:24

Måndag:
Promenad till och från jobb (30-35 min). Ibland är det bara 30 min, jag undrar om det är för att jag har blivit snabbare eller bara är hurtigare vissa dagar...?

Tisdag:
Promenad till och från jobb. Plus en promenad till på ca 30 min, men minns inte riktigt när och var jag gick den. ^^;

Onsdag:
Gick till skolan. Fick av någon anledning skjuts hem, förmodligen av Kristina efter mötet, för jag så trött i huvudet eller...? Onsdagar är lååååååååååånga. T_T

Torsdag och fredag:
Gick till och från jobb. *^^v

Lördag:
Simmade 50 min. Blev nästan (men bara nästan) ensam kvar i bassängen. Hehe...
Ja, det blev ju mycket mat efteråt den dagen, vi åkte bl a till Ruth och krängde två tårtor och kanelbullar. XD


Ja, jag vet, det är inte min tallrik, men whatever lah... jag åt ju samma saker. ^^v

Promenad två gånger efter maten ju. Eller en före maten och en efter tror jag det var. =)

Söndag:
Eftersom mamma och pappa inte var hemma den här dagen passade jag på att plocka fram step-brädan och dammade av den - bokstavligt talat. *host* *host*

Körde väl 30 min innan jag blev för varm och trött i benen/knäna och fortsatte med situps upstairs istället. Kan ju säga att jag tyckte jag var mycket duktig den dagen, men dagen därpå hade jag så ont i ryggen och träningsvärk så jag kände mig som en gammal gumma... >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0