ERI: vecka 27

2012-07-12 ♥ 00:54:07

Måndag
Åkte till Ullared med JEN och FU och mamma och Magnus. Gick runt på Gekås i totalt 6 timmar. Trött i fötter och tomt i plånboken, men en stor gul påse rikare, hehe...

Tisdag
Rask promenad 1 h 10 min. Min första (och enda än så länge) studiedag där jag avslutade med motion där jag svettades. Men snart kommer jag igång med mina studiedagar. Tror jag. XD~



Onsdag
Luncha och fika med Anne. Cirka en halvtimmes promenad längs med Gröningen.

Lördag
Shoppingrunda med Ping i tre timmar. Jag lyckades hålla i pengarna så när som ett köp på ett par röda (supersöta) ballerinaskor. ♥

Söndag
Joggingrunda planerad med Pingstgänget, men nä... det var för varmt. ^^;




Lekte med lego och Kitty veckan innan, så när jag var på Gekås införskaffades det mer lego!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0