ERI: vecka 17

2012-04-29 ♥ 20:16:10

Måndag:
Promenad till och från jobb 35 min x 2

Tisdag:
Samma som måndag

Onsdag:
Minns jag faktiskt inte... men fick skjuts hem efter mötet på kvällen.

Torsdag:
35 min promenad till jobb?
JEN kom och hämtade mig efter jobbet. Undrar hur det gick med moppen...?

Fredag:
Promenad till skolan 35 min
Promenad till vallarna med ungarna, sen skolruset, sen tillbaka till skolan
Promenad hem efter jobbet 35 min
Lite ont i fötterna, men det var skönt. ^^

Lördag:
30 + 30 + lite till (min) i Leave Forest.

Söndag:
Upp och ner för trappan som en jojo för att tvätta. Annars väldigt LUGNT. Hehe...



Helgens frosseri tillsammans med Ping, Fung, Phan, Linn och Sanja Nykjär.


Fondue!! Yummy. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0