ERI: vecka 37

2010-09-14 ♥ 22:11:29

Tisdag: Promenad hem från jobb. 2 timmar! Men jag har varit duktig och stretchat, så förhoppningsvis får jag inte kramp eller träningsvärk...

Torsdag: APT på skolan till sju... fick skjuts en bit av en kollega, men bestämde mig att gå hem... i regnet! Lyckligtvis var jag förberedd och hade paraply med mig. Lite vått, men dock en skön promenad. Ca 30 minuter.

Lördag: Promenad till Dalhem. 1,5 timme. Synd bara att folket inte var hemma. Pappa kom och hämtade mig och sen åkte vi och köpte PIZZA!!!!!! XD


我好叻啊!

Kommentarer
Postat av: JEN

Haha, den sista var rolig hihihi. Jag tycker vi siktar på simmning nästa vecka om inte min M har kommit. Men det borde den ju inte, och om FU kan så kan vi kanske simma när vi är i Borås också!

2011-03-13 @ 14:02:46
URL: http://yannails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0