ERI: vecka 44

2009-10-27 ♥ 17:22:53

MÅNDAG - 26 okt

Idag erbjuds det ingen träning. Låt oss titta på nåt gott istället. ^^




Jag gillar dock fortfarande den här reklamen bäst. XD





TISDAG - 27 okt

* Hempromenad: 35 min
* Stegräknare: 10913




ONSDAG

Var ute med jobbet. Åt och drack gott, haha... XD



TORSDAG

Tänkte ju gå hem, men fick skjuts istället. ^__________^



FREDAG

* Stegräknare: 11351

Jag tycker att jag har suttit mycket idag, så jag vet inte hur i hela friden jag har lyckats komma upp i de stegen... ^^;



LÖRDAG

Fira JEN och pappa. Ingen träning här inte. Fast vi var ju runt på kyrkogården. Och i skogen. =)



SÖNDAG

* Promenad: 1 h 25 min (?)
* Stegräknare: 11058




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0