ERI: vecka 43

2009-10-22 ♥ 17:51:43

MÅNDAG - 19 okt

Verkar inte som jag gjorde så mkt då. Varför då? Minnet är som bortblåst. O.o

EDIT:
* Hempromenad: 35 min

Det var en extremt kort dag på jobb, så jag kom inte upp i mina 10 000 steg trots promenaden hem.... ^^;;




TISDAG - 20 okt

* Stegräknare: 12623
* Hempromenad: 35 min





ONSDAG - 21 okt

Nada. Fritidsmöte på kvällen. Jobbet gör träningen och allt annat lidande! T_T




TORSDAG - 22 okt

* Hempromenad: 35 min
* Stegräknare: 13964

Har promenerat rätt så mkt idag, gick bl a till Högasten med ungarna. Fick ingen lunch heller... på det här viset kanske jag går ner automatiskt...? >.<




FREDAG - 23 okt

* Stegräknare: 12014

Minns inte om jag gick hem eller inte. Var och åt på Thai Corner med mamma iaf. XD




LÖRDAG - 24 okt

* Badminton: 1 h

Åh, FN-dagen. ^^
Hade en slappedag, tittade på serie....




SÖNDAG - 25 okt

Söndag är en vilodag. Vet ni väl.... =P



Kommentarer
Postat av: JEN

Njaäe, mat behövs alltid! :) Annars svälter ju kroppen och när du äter nästa gång lagrar den ALLT den kan få tag på..... haha.. men du är duktig som promenerar, jag orkar inte motionera nu.. praktiken tar ALL kraft.

2009-10-22 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0