ERI: vecka 47

2009-11-18 ♥ 16:35:47

MÅNDAG - 16 nov
* Hempromenad plus extra: 2 h
* Stegräknare: 17999


Ja, jag behöver fler dagar där stegen går upp i dessa antal. >.<
Det börjar alltid så lovande med måndagar, men så fort tisdagen kommer så blir det kaos i eländet och då pallar jag inte göra nåt när jag är hemma. T_T



TORSDAG - 19 nov
* Stegräknare: 14813

Låååååååång arbetsdag. Jag tror jag var på jobbet i över 12 timmar, inte konstigt att jag kom upp i de stegen... plus att jag missade bussen när jag skulle hem, så jag gick. >.<



FREDAG - 20 nov
*Stegräknare: 10433

Nätt och jämt över 10000. Men det räknas. ^________^





LÖRDAG - 21 nov
*Stegräknare: 14809



Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hehe, och andra sidan så är det bara du som är duktig nuförtiden, du har hållt ut längst av oss alla. Hahaha.. brukar vara så??? jag bangar först, sen hongdxa och du aldrig typ..... :P



Jag ska komma igång snart igen, känner att jag verkligen inte kan fortsätta såhär..... soon to be, soon!

2009-11-18 @ 20:54:24
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: ERI

Det börjar kännas lite ensamt här vet ni. Samma känsla som man får när man börjar pratar för sig själv och föra monologer, i brist på sällskap...

2009-11-22 @ 14:35:34
Postat av: JEN

Hahaha, vi måste komma på ett sätt att komma igång igen! Men HUR? HUUUR?????

2009-11-27 @ 13:19:24
Postat av: FU

Du är inte ensam. Du har ju oss, även om vi inte syns. Jag minst, men ändock. Jag har bara så dåligt samvete för att det inte händer något, så jag vågar knappt gå in här. Som JEN säger, måste ta tag i det snart. Men när är "snart"? Siktet är i alla fall för närvarande inställt på efter exjobbet....

2009-12-14 @ 09:40:09
Postat av: ERI

Jag skyller allt på jobbet för att det har blivit som det har blivit. Min kollega gör tvärtom, hon tränar för att avstressa, men jag är så trött, så orkar inte röra ett finger mer än det behövs, hehe...



Snart är det jul. Kanske ska äta mindre och röra mer på oss? XD

2009-12-19 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0