JEN: Vecka 35

2009-08-29 ♥ 14:53:58

MÅNDAG
Lunch: Billys panpizza.
Middag: Hemlagat av vän :) Ris, soppa (krabbfisk, ägg, sparris, kyckling och annat..), tofu & köttfärs & svamp dish samt nötkött med paprika. Mumsigt och förmodligen det nyttigaste jag har ätit på flera dagar?!
Snacks till film: morötter & vindruvor med vitlöksdipp (japp, vi dippade både morötter och vindruvorna i vitlöksdippen! det var svingott! haha)

* Promenad till stan och runt i stan och butiker. Vidare till kompis, och hem från kompis. 10 + 10 + slö-gått 30 min.

TISDAG
Frukost: En skrattandeko-ost.
Lunch: Skolans biff stroganof, sallad + dressing, vatten.
Middag: Findus spagetti och köttfärsås, vatten.
Kvällsfika: två smörgåsar med omelett, vatten.
- Övrig dryck: 2 glas oboy och några klunkar festis.

* Promenad till skolan, runt i stan, hem från knalle. 5 + 10 + 15 min.

ONSDAG:
Frukost/Lunch: Korv med mos och ketchup, drickes med mjölk.
Middag: Biff med gröncurry (stark som fan! svettades nog ut några kilon här haha).
- En halv mars-delight :/

* Promenad: 30 min. (ja ja jag vet, lite träning denna veckan :P)

TORSDAG
Frukost: Fralla med ost, skinka, tomat, sallad och drickyogurt.
Lunch: Hemlagad hamburgare x 2 (innehållande: sallad, ketchup, gurka, tomat, kött, bröd, hamburgardressing)
Middag: Åt ytterligare två hemlagade hamburgare.... bra gjort.

* Legups: 20 st. Situps 10 st. (träningsvärk två dagar efter haha)

FREDAG
Frukost: En skrattande-ko-ost.
Lunch: Hemmagjord sushi (ris, lax, sushi-ägg, avocado, gurka), vatten.
Middag: Kräftor och vitlöksbröd, pannkakor med sylt och grädde (mums!)
Nattmat: Nudlar med isbergsallad.

* Promenad: uppförsbacke (väldigt anfådd) 10 min.
* Promenad till FU: 5 - 10 min.

LÖRDAG
Frukost: två smörgåsar, leverpastej, inlagd gurka, smör, bratwurst.
Lunch: Findus färdigrätt: pasta alfredo.

SÖNDAG


Kommentar: Vi borde kanske byta bloggnamnet till matbloggen istället hahaha

Kommentarer
Postat av: ERI

Inte mitt fel att det blev så mkt mat här. Jag försöker FOKUSERA på träningen. Kanske ska skriva träningen innan maten...?



LOL. Jag fick också träningsvärk efter situps (första gången) och det var värst andra dagen. När jag skulle vända mig i sängen ville jag bara dö...

2009-08-29 @ 20:59:31
Postat av: FU

Hahahahaha! Då vet du iaf att du har tränat, hehe.

2009-08-30 @ 17:50:56
Postat av: JEN

haha.. min träningsverk har gått över! yeay...

2009-08-30 @ 20:41:14
Postat av: ERI

Eller så har den inte kommit än... =)

2009-08-30 @ 20:57:05
Postat av: JEN

men jo, jag hade träningsverk i två dagar din knäppa gök. jag gjorde ytterligare 40 legups igår och ingen (ytterst lite) träningsvärk idag! coolt! men utmattad var jag igår....

2009-08-31 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0