FU: Ni får klippa ihop....

2009-08-23 ♥ 21:21:31

..... mina inlägg. För jag fixar det inte. Stod här och skrev ett fint tillägg till min vecka 34 och så publiceras inte skiten trots att jag klickat på spara och publiceras och allt. Nu får ni andra redigera och fixa det åt mig för jag orkar inte med krånglet!

Här är i alla fall vad jag gjort idag.

Söndag

Frukost: Te och macka med maple hazelnut honey på
Lunch: 3 potatisbullar stekta i margarin med 11 köttbullar och lök stekt med frysta ärter och majs och gojs (ketchup, senap och annat skräp)
Vid 14-tiden: De två kvarvarande chokladbitarna jag fick av Eri i påskas, hehe.
Eftermiddag och kvällen: 3 kex fyllda med citronkräm, en halv flaska rödvin, en halv liter folköl, bröd, 3 grillspett med paprika, lök, champinjoner, zucchini, 3 grillspett med nötkött på kroatiskt vis eller nåt, 1 stor klick med ajvar, 1 stor klick gojs gjord på getost och yoghurt, ett x antal feferonis, lite mer än en hel inlagd gurka

Cyklat ca 2 mil på en timme från mig till Mag. 

Det var det. Imorgon är en ny vecka med nya rapporteringar. Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0