JEN VECKA 41

2012-10-11 ♥ 21:42:00

Denna veckan har jag TRÄNAT och ätit hyfsat nyttigt. Äter kolhydrater på jobbet (pedagogisk lunch) men annars är jag rätt strikt LCHF... lever lite på ägg just nu. Idag (torsdag) hade dock MAR lagat goda mozzarella- & soltorkade tomatbiffar med phiadelphia sås, SJUKT gott. Love love love.
 
I måndags började jag träna med en vän och schemat denna veckan har sett ut såhär: BUSY busy med andra ord!
 
Måndag, provade på Friskvårdshuset: Zumba 60 minuter
 
Tisdag, prova på vecka på Filborna arena: Core (mage, rygg) 30 minuter
 
Onsdag, forts. Filborna: Moves (danspass) 60 minuter
 
Torsdag, forts. Filborna: Zumba 50 minuter
(fortfarande träningsvärk från Core i tisdags)
 
Fredag: Vila + lite kolhydrater i form av ost- & broccolipaj och juice.
 
Lördag: Vila + kolhydrater i form av potatis & glass hos svärisarna och en chokladboll på kvällen.
 
Söndag: Zumba 60 minuter. Ahhh, så skönt :) Svetten bara rinner!
 
Det är SKITROLIGT att träna på pass, och de har massa utbud på filborna, ska nog signa upp mig där efter provveckan, har tillgång till HELA arenan, simma, gym, pass. Ja allt! Älskar det! Längtar tills nästa gång efter varje pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0