JEN: Vecka 10 - 2011

2011-03-11 ♥ 21:43:50

Haha. :)

Jag är bäst, i världshistorians sämsta hälsomänniska :P Det var alltså över ett år sedan jag uppdaterade min träning sist (vecka 6, 2010 för att vara mer exakt). Dock fick jag ju en jävla bra träning när vi var i Japan i höstas, synd att vi inte hade på oss stegräkaren hela resan, för vi gick säkert jorden runt, eller i alla fall Japan runt.
Nu har jag iaf tränat lite grann och kan uppdatera kekeke.

>>> Den 1 Februari signade MAR och JEN upp sig på 24SEVEN. Under februari och mars har vi tränat ett par gånger och det gäller ca 1 timme på gymmet ~ kommer inte ihåg vilka datum... 1 timmes träning på gymmet består av ca 30 minuters promenad/cykling/lite jogging/trampmaskin samt 30 minuters styrka.


* Måndag 7 Mars: 1 timme på gymmet varav 30 min kondition & 30 min styrka.

* Söndag: Nu ska vi strax sticka och träna.

Har ätit en "Club Sandwich" LCHF frukost idag och känner mig fit for fight. Grundrecept hittar ni här. Jag hackade i massor med vitkål i majonnäs och creme fraiche röran istället för rödlök, sen stekte jag kycklingen i baconfettet och lite curry. Det blev mums! MAR gillade också.



> NÄSTA VECKA, om inte lingonskitmöget har kommit så vill jag SIMMA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ERI

Oj, du har uppdaterat med bilder ser jag! ^^

2011-03-14 @ 21:41:42
URL: http://jica.blogg.se/
Postat av: JEN

yeah. Fan också, min mens har kommit idag, blir inget simmande i helgen =(

2011-03-16 @ 21:27:42
URL: http://yannails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0