JEN: Vecka 53 & GOTT NYTT ÅR!

2010-01-02 ♥ 12:43:18

EEEEEEH, jag som tänkte "gött, fresh start, vecka 1." Nej.. vi är fortfarande inne på vecka 53!!! Haha.. Fast det har varit en jäkligt bra vecka, och ett himla bra år! Eller vad säger ni? :) Jag är laddad inför att göra en ny comeback nu!!! WOHOOOOO...

ERI: Starkt jobbat av dig och att du fortfarande hänger kvar på bloggen, jag ser på våra "senaste inlägg" att FU inte ens står med.... Haha. Och jag la av någon gång vid v 44...

FU: Tror du att vi (jag) lyckas rycka upp oss nu? Hihi. :))



2 Januari 2010, lördag:

Frukost: Äggröra med kalkonskinka & majonäs. Vatten. (LCHF)


Solen är framme och strålar idag. Varmt? Tss, knappast. Men härligt. Planerar att promenera till stranden med Djet, ska ta på mig och bege mig ut nu. Dags att gå ut och röra på fläsket.. :D

Update1: Nu har jag varit ute och gått en två timmars promenad längst stranden (visar bilder i min blogg sen, titta in där) och följde sedan tallskogsleden tillbaka hem (Djet går ju ännu längre, från mig och hem också..). Nu blir det faktiskt en färdigrätt in i micron; schnitzel med klyftpotatis, innan jag ger mig ut på promenad igen med Marcus. Angående kosten: som djet sa så får jag väl äta upp den mat jag har hemma först innan jag kan börja på kosten. Kan ju undvika det som går och försöka tänka i rätta banor; t.ex. bojkotta läsk! Den varan har det varit VÄLDIGT mycket av på sista tiden...


Ett halvhjärtat försök att sätta ihop till en panorama bild, men ja.. you get the picture

Update2: Hemma igen efter ytterligare två timmars promenad (ca 45 minuter inne på willys...) med Marcus. Vi gick bort till Rönnowska, svängde tillbaka vid brandstationen, gick hem under bron och sedan till willys. Puh, nu kan vi snacka T R Ö T T ! Lagat köttfärslimpa med.

Middag: Köttfärslimpa, potatis, karl-johansvampsås, sallad, lingonsylt, mjölk.


Kommentarer
Postat av: ERI

JEN ska alltid vara värst och uppdatera med flashiga matbilder. XD



Nu är jag trött. Har ätit. Funderar på att gå och lägga mig, hehe...

2010-01-02 @ 16:30:23
Postat av: JEN

Hehe ja.. men det är roligare att läsa/titta när det finns lite bilder ju =) jag har fler bilder.... men just nu är jag så trött så jag hade kunnat lägga mig på soffan och inte röra mig mer ikväll. men det går ju inte.... ska laga mat och läsa exarbete... och uppdatera denna bloggen också. Har varit ute två timmar till med mack... ZzZzzz

2010-01-02 @ 18:02:55
Postat av: ERI

Det är svårt att ta bilder när man inte har en kamera. Jag antar att du inte tog bilder på "lo mai fann"?

2010-01-03 @ 09:53:13
Postat av: JEN

Haha, eeeeeey, jag har inte haft kameran sååå länge!! Du har ju haft FLERA veckor/månader på dig att fota din mat/din vandringar/dina steg! Haha..



Jag har inte ätit upp lo mai fann än.. vill du att jag ska fota den?

2010-01-03 @ 13:30:49
Postat av: ERI

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

2010-01-03 @ 17:21:05
Postat av: JEN

Oj.. jag glömde fotografera... :/ (och jag har inte varit helt duktig på att dokumentera här....) ska försöka göra det mer sen och jag har ju hittat min stegräknare nu, ska bara komma ihåg att sätta på mig den också haha :))

2010-01-11 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0