JEN: Vecka 38

2009-09-15 ♥ 16:23:35

MÅNDAG (M's födelsedag! ^^,)
Frukost: None.
Lunch: Sushi buffé samt lite thai mat. Vatten och zingo.
Middag: Köttfärsbiff med kantarell&creme fraiche&ost&äggule topping. Squash & sparris inlindade i bacon och potatis.
Efterrätt: Kladdkaka.

* Gående till stan, hemmakväll, ica, hem. Ingen hårdträning direkt.. :P



TISDAG

Frukost: None.
Lunch: Stekt fläsk med potatis och löksås.

Efterrätt: En flaska mer och en kaka med choklad på.
Fika: en vaniljbulle med vatten.
Middag: Köttfärsslimpa, potatis, gräddsås, lingonsylt.

* Slö-promenad ca 2 timmar.


ONSDAG
Frukost: Fralla med ost, skinka, sallad, tomat och en drickyoggi.
Lunch: Indiskt på "Yoghi" f.d. GOA. (ny ägare! blink.)

Middag: pyttipanna med omelett.

* Promenad 30 min.


TORSDAG
Frukost/Lunch: 2 hemmalagade hamburgare
Middag: Korv med mos
Kvällssnack: Manngrynsgröt & två knäckebröd


* Inte rört mig på hela dan typ... suttit och glott serie hela dan, så skönt :D


FREDAG

Frukost: Nudlar
Lunch: Korv med mos

Middag: Äggnudlar med tsa siu och ägg.

* 10 minuter till vårdcentralen, haha.

.......Haha! Känns verkligen som att allt går åt pipsvängen för mig. Äter dåligt och tränar dåligt. YES :P


LÖRDAG
Frukost: Äggnudlar med tsa siu och ägg.
Lunch: Pho & Viet baguette & Bubble tea (Där åt jag upp alla 60 längder..haha)


* Yeay! Idag har vi tränat!!.. jag simmade 1 timme = 60 längder.

Kommentarer
Postat av: ERI

Asså, ingen tårta. XD



Jag tar det också lugnt ikväll.... =)

2009-09-15 @ 17:58:18
Postat av: JENNY HSU ♥

Nopp.... han fick kladdkaka istället... ;D och filmer! haha

2009-09-18 @ 16:50:00
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0