JEN: Vecka 43

2009-10-21 ♥ 20:40:51

Måndag: Dag 19
Frukost: Ost & skinkrulle med tomat.
Lunch: "Lasagne" med squash-plattor istället för pasta.
Middag: Köttfärsfyllda squash med ost på.


Tisdag: Dag 20
Frukost: Ost & skinkrulle med tomat.
Lunch: Gårdagens middag.
Middag: Lax med vitkål & spenat"stuvning", citron och dill.



Onsdag: Dag 21
Frukost: Ost & skinkrulle med tomat.
Lunch: Gårdagens middag.
Middag: Biff i gröncurry (med paprika & broccoli) & riven blomkål. Japp, lagat själv! Dock fick jag ju lite hjälp av icas-asiatiska-hörna. Köpte gröncurry med kokosmjölk på burk. SÅÅÅÅÅ GOTT!!!!



Torsdag: Dag 22
Frukost: En skrattande-ko-gräslöks-ost.
Lunch: Gårdagens middag.
Mellanmål: Strimlad skinka, oregano, salsa, ost - micrad.
Middag: Någon form av gratäng, lager: squash, stuvad spenat med ost, bacon, squash, salsa, skinka och bacon, ost, oregano.

Fredag: Dag 23
Frukost: En ostskiva och en körsbärstomat.
Lunch: Gårdagens middag.
firade att praktiken var slut med lite syndigt gott.
Middag: Kebabsallad, med två brödbitar, lite pommes.
Efterrätt: Mörkchoklad (70%).

Lördag: Dag 24
Frukost: Ost med tomater och gurka.
Lunch: Burgarekött med stuvad broccoli och spenat.
Middag: Grillad kyckling med blomkål och remouladsås.
Lördagsgodis: Banan och kanske lite kladdkaka :D En tugga potatis. Haha. Marcus frestade mig.

Söndag: Dag 25
Ojojoj, vad jag har "syndat". Hehe.. Ätit gott dessa dagar. mmmhm. Nu ska ni få höra.

Lunch: grillad kyckling med plommontomater & blomkål och remoluadsås. MUMS.
Efterrätt: Kladdkaka. Mhm, så förbjudet och så gott.
Mellanmål: Ägg och kaviar och en skiva bröd. Ojoj!
Middag: Ikväll tänkte jag att vi skulle äta hajmal med remoluad och blomkål, yeay!


Ps.. FU har lagt ner lite eller ??? Hehehe.. du får ju skriva en hälsning fastän du inte har tränat :) Förresten så är jag himla sugen på sushiiiiiii.... usch!

Kommentarer
Postat av: ERI

Så går man in här och tänker att nu ska jag vara duktig och skriva ner träning och så hittar man världens buffé. Jag ska nog gå ner och äta efter detta...



Ett tag trodde jag att du fuskade, men riven blomkål ser rätt gott ut. =)

2009-10-22 @ 17:29:10
Postat av: JEN

Hahahahahaha :D Det är meningen att ni ska bli frestade av min goda mat... haha



Riven blomkål kanske inte riktigt smakar som ris, men det ser ju ganska likt ut och är ett ganska bra substitut för ris..

2009-10-22 @ 17:49:10
Postat av: ERI

Hehe... jo.



Hur kan man lägga upp video på bloggen? Finns det inte en mediaknapp för det?

2009-10-22 @ 18:01:56
Postat av: JEN

Är det nåt du filmat själv så måste du ladda upp det på någon internet sida och sedan "bädda in" (typ youtube), alltså du klistrar in en kod i inlägget. vad ska du lägga upp?

2009-10-22 @ 20:30:49
Postat av: ERI

Det får du se när jag har lyckats bädda in det... om jag hittar klippet igen. ^^;



Vad är FUFU? Hon lever väl än?



I helgen blir det mkt gott med. Hehe...

2009-10-27 @ 12:18:30
Postat av: FU

Jag lever.... nätt och jämt. Har inte haft något annat för mig än mitt f*******g j******a skolarbete. Dessutom skäms jag för mycket, har syndat en massa.

2009-10-28 @ 15:27:01
Postat av: ERI

Det är klart vi vet att du lever. Trodde dock bara att du hade lagt av.... T_T;;

2009-10-30 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0