ERI: vecka 41

2009-10-06 ♥ 18:04:15

MÅNDAG

* Lunchpromenad: 20 min
* Stegräknare: 10384


Jag har hittat en snygg Fjällräven ryggsäck i militärgrönt för 499 kr. Tycker ni jag ska köpa den? Eller är det för dyrt för en väska? Suck, jag saknar verkligen min ryggsäck.... >.<



TISDAG

Lunch: Spagetti med köttfärssås (i skolan)
Middag: Spagetti med köttfärssås (hemma)

* Lunchpromenad: 20 min
* Stegräknare: 11594




ONSDAG

Nada. T_T



TORSDAG

* Stegräknare: 11840

Känns som jag går rätt mkt på jobb trots allt...



FREDAG

* Stegräknare: 10363

Och sen satt jag i ca 7 h i bil.



LÖRDAG & SÖNDAG

Räknas promenad i högklackat som extra motion? Jag slår vad om att det gick extra energi. Ont i fötterna hade jag iaf...



Mycket god soppa!


Kommentarer
Postat av: JEN

1. Köp ryggsäcken. Behöver jag motivera mitt svar?



2. Hahaha, spagge både hemma o i skolan? Telepati!



3. Vadå saknar din ryggsäck? Vilken ryggsäck? Varför saknar du den? Är den borta? Hmm.. Använder du inte den dära skinnryggsäcken?

2009-10-06 @ 19:18:53
Postat av: FU

Köp väskan! Den är ju märkes för böveln, hehe. När kommer du på fredag? Smsa mig. Förresten, Y vill att vi tar med oss sovgrejer (typ kudde, täcke) och madrass. Tänkte att vi kunde ta min här och de två miniluftmadrasserna. Tror du vi får plats i bilen? Du ska väl köra hit???

2009-10-07 @ 11:45:54
Postat av: JENNY HSU ♥

soppan ser väldigt trevlig ut.. åt ni den i sthlm eller? och kan du svara eller? vad har du gjort med din ryggsäck? vilken ryggsäck?

2009-10-15 @ 19:35:16
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0