ERI: vecka 34

2009-08-19 ♥ 18:00:31

Måndag
Frukost: havregrynsgröt
Förmellis: äpple
Lunch: 2 ångkokta bullar
Middag: ris, kantareller, köttfärsbiff



Tisdag

Frukost: ingen
Förmellis: banan
Lunch: skruvmakaroner, bacongryta, morötter
Mellis: korv och bröd, äpple
Middag: ris, kyckling, ananas, champinjoner, nötkött, paprika

Kvällsfika: kokosgelé, leung cha

* Promenad hem från jobb: 30 min


Onsdag
Frukost: 2 rostmackor med ost
Förmellis: banan
Lunch: ris, currygryta med kyckling, gurka, ananas, äpple
Mellis: päron
Middag: ris, lax, nektarin

* Promenad på lunchen: 30 min
* Promenad hem från jobb: 30 min
* Cykeltur till Furutorp, hem via Råå: 55 min
* Situps: 250 st


Torsdag
Förmellis: äpple
Lunch: spagetti och köttfärssås, pizzasallad
Mellis: äpple, banan
Middag: ris, köttfärsbiff, gai lan sallad, böngroddar, ägg och pumpsoppa
Kvällsfika: papaya


* Promenad på lunchen: 25 min
* Promenad hem från jobb: 35 min
* Kvällspromenad på Ättekulla: 45 min


Fredag
Lunch: fiskpinnar, remouladsås, morötter, potatis
Mellis: ostmacka, äpple
Middag: rödvin, ruccola, kronärtskocka, tomat, inlagda pickles, kyckling, biff, lax, majs, potatisgratäng, oliver, gurka


* Promenad på lunchen: 15 min
* Promenad hem från jobb: 30 min


Lördag
Frukost: ris, fläskkött, banan
Träningsfika: äpple
Lunch: ris, omelett, smörgåsgurka
Efterrätt: Kokos dan xoi gou
Middag: risnudlar, kyckling, ankäggsgräs
Nattfika: plommon


* Cykeltur till Olympiahallen: 30 min
* Badminton: 45 min
* Cykeltur tillbaka hem: 20 min


Söndag
Frukost: START skogsbär med mjölk
Lunch: vattenmelon, äpple, risnudlar, kyckling, ankäggsgräs
Efterrätt: Kokos dan xoi gou
Middag:
risnudlar, kyckling, ankäggsgräs (ja jag vet, jag har ätit det i 3 måltider redan....) @.@
Nattfika: gula kiwi, grön (lai ye) sockerkaka

* Promenad med Pouneh i stan: ca 1,5 h

__________________________________________________________________________________________

Kommentar: På det här viset kan ni ju se vad mamma har lagat för mat, hehe... Det är intressant med maten ja, men jag vet inte om jag kommer att orka vara så ingående i åtta månader... Tråkigt att läsa också kanske? Anyway, det är trots allt träningen som är viktigast att vi bokför, så FU, känn dig inte panikslagen nu, haha... ^^;

Förresten, JEN, hur gör man med dricka? Ska det också skrivas upp?

Kommentarer
Postat av: JEN

Det var ingen dålig middag fredag det ;)

2009-08-22 @ 04:27:51
Postat av: ERI

I know. Och det var GRATIS! Fast jag fick betala vinet själv dock... hehe...

2009-08-22 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0